2022. október 1., szombat

Lassan de büszkén

Furcsa egy edzés volt ez a mai. Egy héttel verseny előtt nem szoktam már 20 felett futni, max 15-16-ot, de most a leépülést nagyobb veszélynek éreztem, mint a túlterhelést. Meg igazából hiányzott is egy 2 óra feletti kocogás.

Hát ki nem hajtottam magam, az biztos, úgyhogy megállapíthatom, hogy jó ötlet volt, jól éreztem, most mire van szükség. Meg az új gyógyszereket is ki akartam próbálni egy hosszabb távon. Hát, mit mondjak, nem fogok sprintelni jövő héten.

Viszonylag beletörődtem, hogy ez nem fog jobban menni, és az egyetlen reális cél amit kitűzhetek magam elé, az az, hogy nem hagyom abba. Kezdem elfogadni és néha megbecsülni a lassúságot, hiszen leginkább ez fejezi ki, mennyire nehéz amit csinálok.

A mai mérleg: voltak mélypontok, gyengeségérzés, de komoly rosszullét nem, és össze tudtam szedni magam belőlük. Tulajdonképpen kellemesen meglepődtem, mert sokkal lassabbnak éreztem magam, 6 perces ezrek kereken - ennél asszem jóval lassabb lesz vasárnapi menet.

Csak idén ez volt a 36. legalább 21-es futásom.

SZÁMLÁLÓ 35360 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése