2023. május 13., szombat

Főpróba

Kipróbáltam, az óvatos stratégiám fog-e működni melegben, tűző napon.

Nem fog.

Ha meleg lesz a versenyen (az lesz), akkor egyrészt még lassabban kell kezdenem, másrészt fel kell készülni fejben hogy az se fog segíteni. Sokkal többet kell frissíteni, és előre nagyon tisztán le kell rendezni hogy nagyon szar időt fogok futni, és hogy az nem baj.

23-24-ig bírtam, aztán lecsapott a nap. 30-ig még úgy-ahogy eltántorogtam, nem sokat lassultam, de már nagyon szarul esett, az uccsó kettőt meg inkább hagyjuk. Nem a tempóval volt a gond, az rendben lenne, de egészen hihetetlen hogy mit művel az egyébként is tönkrement szervezetemmel a nap. Mintha hirtelen lázas betegen kellene tovább futnom.

Csodás őzes kalandom is volt: két kis fickó ott sertepertélt az úton, egyik oldalon kerítés, másik oldalon kertek, sövények. Azt hittem, ha meglátnak elhúznak, de nem. Az egyik a kerítés mellett álldigált, a másik meg az utolsó pillanatban inkább a sövényes oldalt választotta, és átügetett előttem, ha kinyújtom a kezem, meg is érinthettem volna. Fantasztikus élmény volt megint.

Egyébként meg tesz-vesz város volt, tavaszi kert- és területrendezés, mindenki lázasan fűrészel, füvet nyír, leveleket söpör, borzasztó. Inkább az őzeket választom any time.

SZÁMLÁLÓ 36381 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése