2023. május 6., szombat

Őzek, bárányok

Zsinórban a negyedik alkalom volt, hogy az őzikék kijöttek megnézni hogy megy, nagyon kedves tőlük. Plusz az egyik erdei mezőre bárányokat is hoztak váratlanul. Így aztán minden adott volt egy jó futáshoz.

És most a jó futás sem maradt el. A taktika ugyanaz volt mint eddig: lassan kezdeni. Az egyetlen különbség az volt, hogy most figyeltem az órát, és nem engedtem 6 perces ezrek alá a tempót. A múltkor 6.01-ekkel értem be átlagban egy nagy hajrá után, ami azt jelentette hogy túlóvatoskodtam a dolgot. Most sem mertem nagyot álmodni, de megpróbáltam 1 órán belüli 10-eseket tervezni. Az első könnyedén megvolt 59.32-vel, a másodiknál észnél kellett lennem, egy hete is itt lassultam nagyot, most nem engedtem a gravitációnak, de közben meg túlságosan ki sem akartam hajtani magam, abból mindig baj lesz mostanság. Nagyon kellett koncentrálnom meg lavíroznom, de sikerült, 59.18. A harmadik 10-esnél már éreztem hogy nagy baj nem lehet, de az elején úgy éreztem, kicsit fáradok. Viszont meglepődve láttam az időket, nem lassultam, sőt. Teljesen jól voltam, igaz tűző nap, de max 9-10 fok, bő frissítés a végére is jutott, így aztán még egy hosszú hajrá is belefért. Tök jó kis formában lennék, a lábam frissen pörgött még a 30-hoz közelítve is. A harmadik 10-es a legnagyobb meglepetésemre 58.03, és még a maradék kettőt is alaposan megtoltam, 4.59 lett az uccsó km. Ez ma nem lehetett volna jobb.

SZÁMLÁLÓ 36329 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése