2009. december 29., kedd

Közös bomboglábnak dimbesdombos a háta

Jó volt megint együtt futni! A budai hegyek megint alázatra tanítottak.

Igen, a közös kilométerek sokkal rövidebbek! Szép volt, jó volt, és nem gondoltam volna, hogy ennyit megyünk. A 2.03-mal is maximálisan elégedettek lehetünk. Remélem aneronnak nem tettünk rosszat ezzel. A duatlon verseny aztán sörök elfogyasztásával folytatódott, de szerencsére most nem készültünk be annyira, mint egyszer régen Siófokon... Azért majdnem annyira igen, úgyhogy megyek aludni. Jóéjt.

Nekem is (fárasztó, de) kellemes volt, bár én csak kicsit mentem, de köszönöm, hogy ezt a hülyeséget is együtt csináltuk meg.

Hát bekell valljam, megint hülyeség volt, de megszokhattátok már :) A megszokottnál hosszabbat terveztem, de nem ennyivel. Aztán persze F és Sven elcsábítottak...arra...a hosszabb útra. Végülis nem egy halál tempó volt, így a futás közben meglepően jól voltam, a kellmes -1 - +1 fok, a napsütés, a tiszta idő, vagy a jó társaság-e az oka, nemtudom, de az utolsó méterig élveztem. Aztán a finom kaja (köszönjük) és a sörök fejbevertek rendesen. Akkor jött a kevésbé jólvagyok része a napnak. Így esett hogy csak most keveredtem haza. Azért mégegyszer köszönjük a lehetőséget!
(remélem jól állítom át a számlálót)

SZÁMLÁLÓ 2527km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése