2009. december 2., szerda

pocsék

hát kedves Dávod, halvány lila gőzöm sincs, h miért nem lesz neked fekete az írás... valószínűleg nem te vagy a béna, viszont akárkihez is viszonyítunk te inkább keletre vagy, mint nyugatra :)
a futásról annyit, h ilyen irtózatosan már rég ment. a lábam szinte el sem fáradt, beleértve a térdemet is, de a tüdőm, a hasam, a fejem... minden pocsékul muzsikált :S
pedig direkt gyógy-távot választottam:
SZÁMLÁLÓ 2374 km
úgyis rég voltam futni... amúgy pár napja kellett volna visszamennem a láb-dokihoz...de végül nem hívtam fel időpont ügyben, mivel 2-vel ezelőtti alkalmon mondta, h már csak egy utolsót találkozunk, majd legutóbb mondta, h akkor már csak egy utolsót találkozunk. ezen összezavarodtam, és mivel azért kedves doki volt most kicsit lelkiismeret furdalásom van, h nem hívtam, de nem is tuti h van TB-s rendelése, sőt azt sem tudni, hogy hol rendel valójában, hiszen a Budai GK-ból "kirúgták". badarság volt? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése