2010. június 28., hétfő

Hegyre föl

Bár a számlálót nem növelem, azért gondoltam, adok valami életjelet magamról. Ma ugyanis elmentem egy kicsit bringázni, futás helyett tulajdonképpen most ezt látom a mozgás egyetlen alkalmas módjának. A célom a Hármashatár-hegy és a közeli vitorlázó-repülőtér volt, de amikor Hűvösvölgyből bevetettem magam az erdőbe, nem találtam meg az odavezető utat, és mivel már bőven benne voltam a délutánban, ezért visszafordultam. Ugye megint okosan csináltam, 10-kor reggeliztem, fél 3-kor indultam el, reggelin kívül nem ettem semmit, kaját és vizet nem vittem magammal, és szembe kellett nézzek a szomorú valósággal, hogy a mostani mozgásszegény életvitelem nem készített fel az erdei emelkedőkre. Majd kiköptem a tüdőmet, de lefele jó volt száguldani, csak kb hat kutyát ütöttem el majdnem. Nameg a gazdáikat.

1 megjegyzés:

  1. Örömmel nyugtázom, hogy felhagytál a mozgásszegény életmóddal! Így tovább!

    VálaszTörlés