2011. augusztus 9., kedd

Erőnlét és idő

(Heidegger után szabadon...)
Szokatlanul kellemes kis hűvösben indultam neki a mainak. Éreztem, hogy a tátrai hét komoly erőnlétet adott, ezt a mai könnyed 28 km is megerősítette. A 2.35 körüli idő is ígéretes. Pedig nem indult jól: még a faluban befordultam egy sarkon, ahol két megpakolt túrabiciklis állta el a járdát. Éppenhogy elfértem mellettük, lassítani már nem tudtam. Mikor az egyikük pont a lábam elé dobta a szerszámos csomagját, azt még át tudtam ugrani, így egy faág terített le, pont homlokon-orrba vert. Gyönyörű hátast dobtam, mint akit kiütöttek. Tulajdonképpen el kell ismernem, hogy elég vicces jelenet lehetett, bár akkor még nem így éltem meg...
Visszafelé már csak kétszer ütöttek el majdnem, ezen már fenn sem akadok.

SZÁMLÁLÓ 6498 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése