2011. augusztus 7., vasárnap

Futások.

Nem nagyon kerültem gép közelbe, úgyhogy összevonom a két legutóbbit.

Kedden egy ilyen ismerkedős futást szerveztünk a Margit-szigetre, a Margitsziget városrészbe :)
Ennek apropója, hogy David születénapjára és tiszteletére a NIKE megint szeptember 4-ére rendezte meg a "nagy magyar diktátorok emlékversenyét és félmaratonját". Idén ezt egy hármas váltóban fogjuk lenyomni, Somával és egy TF-es csajjal, akit Vikinek hívnak. A szigeten ennek az ismerkedős része zajlott. 33 perces köridős futkározással egybekötve.
Pénteken pedig ugyancsak a NIKE sorozat "felkészítő" Fun-run rendezvényén vettem részt. Ez 4 km volt, amiből leginkább azt a szép eseményt emelném ki, amikor Dömével a 2 km-es táblánál az utolsó helyről rajtolva leelőztük az összes 500 indulót egészen a 3 km-es tábláig bezárólag :) Az jó volt.

A bulit most kihagytam, inkább Dávidot fáraszottam egy Boráros-téri kocsmában.

SZÁMLÁLÓ 6470 km

Összességében nem fáradtam el a héten és sajnos úgynéz ki, hogy ráadásképpen evezőstáboros aktivitás miatt szombatig biztosan nem fogok tudni futni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése