2011. augusztus 17., szerda

Határon 10-10-5

Tegnap futottam én is. Szigetkörök voltak Dömével és Somával. Persze Soma késett, úgyhogy elmentünk egy kőrre Dömével, amit kicsit megnyomtunk és az elején 4,12-es ezrekkel indulva végülis valami 22:55-el értünk be. A másodikban kicsit lassíthattunk, mert Soma nem fut azért ekkora tempót, bár ez a lassítás Dömének is jól jött, mert a második körben szegény már csak egy pontra tudott fókuszálni és kézjelekkel jelezni, hogy éppen mire gondol. A másodikat így 29:12-vel nyomtuk le. Összességében azért Döme is széjjel zuhant, Somának is jól esett én meg, ha nem is azt mondom hogy nem fáradtam el, de egy kis tempót még talán rátudok még erőltetni magamra :)

SZÁMLÁLÓ 6535 km

PS: DrF a szobi Zöldgömb versenyeseknek írtam e-mailt és azt mondták, hogy a korábbi hírekkel ellentétben mégsem indul, csak 7 km-es táv :(
Ennek ellenére én lehet lenézek. Az edzéstervembe tökéletesen illene egy gyors 7-es. Főleg, hogy a Nike BP Félmaraton Triót most levitték 5-8,2-8 km-re... sajnos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése