2014. augusztus 14., csütörtök

2014.08.13 Sziget

Újra NIKE sziget futás.

Munka miatt késve értem le, így lemaradtam a közös rajtról. De gyorsan átöltöztem és elkezdtem utolérni a csoportot. Sikerült is Sajnos nem tudom mennyi lett mert, nem jó a bandam :(


De jó húzós futás volt.

Aztán kezdődött az edzés, ami most nem iram futásokból állt, hanem 4km (10 kör)

Az első 2km (5kör) 100m lassú, 100méter gyors váltogatta egymást. A haladó csoportba álltba,ami 4.05. -4.10. es ezret jelentett. Mivel megint melegem volt, így a 3.km- ami csak gyorsból állt volna kb 3.50. körül. 400mléter után ki álltam és át álltam a közepes csapatba. Ahol kellemes volt a maradék 2km-er.
A legvégén még volt 3x300méter. 200 lassú 100 sprint. Vissza álltam a haladó csoportba, középmezőnybe tudtam haladni. 

Iszonyat elfáradtam, de nagyon jó volt. állóképességem, kicsit vissza esett úgy érzem, és kezdek félni a maratontól, ami nem túl jó előjel. :(

 
 
SZÁMLÁLÓ 13265 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése