2014. augusztus 5., kedd

Feljegyzések az egérlyukból

Most már nem halogathatom tovább, muszáj írnom valamit. Az utóbbi hónapokban a futás/mozgás eléggé neuralgikus pont volt, bevallom, a blogot sem olvastam. A 'felkészülés' rémségei után kissé szét is estem, amellett, hogy tényleg nem voltam túl jól. Orvostól orvosig jártam, és voltam most 3 hét szabin is, úgyhogy a múlt héten jutottam el addig, hogy egyáltalán nekiinduljak. Viszont annyira rettenetesen ment, hogy ezeket a futásokat nem bírtam addig beírni, amíg valami pozitívum nem jön a mozgástól. Lássuk:

Még júniusban elmentem egyszer; az alábbi statisztikával tudnám jellemezni:
Ötlet: 10 pont
Kivitelezés: 1 pont
Művészi érték: 0 pont.

SZÁMLÁLÓ 13207 km

Július 29-én gyürkőztem neki megint. Felelősségem teljes tudatában jelentem ki, hogy ennek az edzésnek az első fele volt futókarrierem abszolút mélypontja. Görcsös, összeakadó lábakkal, 30 centis lépésekkel csoszogtam, vicsorogva. Egy kényelmes túratempóval simán megelőztem volna saját magam. Szakadt rólam a víz, és alig láttam az erőfeszítéstől. Mikor felértem a tetejére, szerencsére leszakadt az ég, és pillanatok alatt szarrá ázva, felfrissülve valahogy hazavergődtem. Az eső megmentett,

SZÁMLÁLÓ 13217 km

Két napig emésztgettem ezt az élményt, majd ismét próbálkoztam. Irgalmatlan lassan, de a nagyobb rosszullét nélkül megvolt.

SZÁMLÁLÓ 13227 km

Vasárnap (ez már augusztus) este nagy naivan ismét próbálkoztam. Mint utóbb kiderült, nem kellett volna. Felfelé a 'stresszre' ismét teljes széteséssel reagált a szervezetem, battyogtam amíg bírtam, de meg kellett állnom, mielőtt összeestem volna. Sétáltam vagy negyedórát, aztán felkocogtam a maradékon; hazafelé már nem volt gond.

SZÁMLÁLÓ 13237 km

Ma este rettegve indultam neki, de ezúttal egész jól esett. Játsszuk azt, hogy ez volt az a pozitívum, amire vártam.

SZÁMLÁLÓ 13247 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése