2014. augusztus 31., vasárnap

Nyárvégi zárás

Most már nem halogatom tovább és elkönyvelem, hogy miket is futottam a nyáron.
Egyszer még valamikor nyár derekán Balatonon sikerült egy bő fél órát lecsippenteni magamnak és elmentem futni egyet. Persze mire összevakartam magam megint dög meleg lett, így ismét belekóstolhattam, hogy milyen is az amikor igazán meg kell küzdeni minden méterért. Enyhe vágyódást éreztem, akkor a skandináv hűvösbe. 
SZÁMLÁLÓ 13358 km
Ezután, megint hosszú kihagyás következett és csak a szabadságom utolsó napján sikerült ismét eljutni futni. Ekkor Aneron és jómagam nosztalgiáztunk a Margitszigeten. Jó volt ismét a köröket róni, igaz mintha megállt volna az idő ott is. A futás ebben az esetben, inkább fedőtevékenység volt, apropó, hogy két távolra szakadt egymásra találjon. Szerencsére a mozgás után újabb találkozásokkal és beszélgetésekkel folytatódott az este. Fantasztikus volt, még egyszer köszönöm nektek!
SZÁMLÁLÓ 13368 km
Utána, minden visszazökkent a régi kerékvágásba. Sajnos már csak heti egyszer jutottam el futni. Azt is két részletben: a munkába menet és egy kis kerülővel haza. Most csak ennyire futotta, mert a mai aikidó-vizsgára való készülést prioritáltam inkább.  
Tehát a vége: 3*(3.5+6.5)km=
SZÁMLÁLÓ 13398 km
Az egyik edzésen egy kis filmet is készítettünk, nem lett valami átütő, de azért megosztom veletek:

1 megjegyzés: