2015. január 28., szerda

4444

10 km-re indultam. 4-5 fok volt és néhol még a nap is sütött. Valahogy éreztem viszont hogy ezt a sok négyest nem engedhetem el, így már odafele kinéztem egy szép napos egyenes szakaszt, ahol tudok 500 métert oda-vissza menni. Mikor újra odaértem már láttam a fellegeket tornyosulni és a szél is felerősödött. Napról már szó sem volt és olyan erős szembe szél volt, hogy megszenvedtem a szakasszal. Kétszer. Mi több elkezdett szakadni az eső, majd a dara, majd a jég. Gondolkodtam, hogy fedezékbe vonuljak-e, mert a vízszintesen repülő jégtörmelék éppen az arcomba vágott végig, de úgy számoltam nemsokára hazaérek. Kicsit hunyorogva, leszegett fejjel, a tenyeremet a szememre tapasztva múlt el az utolsó 5-6 perc. Így valójában ha nem rakom bele azt a plusz 1 km-t akkor gond nélkül itthon lettem volna az eső előtt....,..de azt hiszem vagyok annyira őrült, hogy így élveztem csak igazán.

A legszebb az egészben, hogy összesen egy futóval találkoztam csak. Vele is a legnagyobb jégeső közepén. Eléggé röhögtünk egymáson.

SZÁMLÁLÓ 14444 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése