2019. június 13., csütörtök

Logika

"It is the fate of our age that we fight in isolation."
Mostanában se reggel nem ment, se este. Eléggé szétestem. 3 napba telt amíg kilogikáztam, hogy akkor ismét be kell indítani a napközbeni edzést. Erre ma felébredtem magamtól 4.40 körül (az egyik legviccesebb faszság, ami erről az országról kering, hogy sötét van. Lassan arannyal fizetnék egy kis sötétért, hónapok óta még a 3 órás éjszaka is inkább alkony, jó lenne aludni már egyet), és konstatáltam, hogy nem hányom el magam a futás gondolatától is. Éltem az alkalommal, kiváló kis tempós testgyakorlás kerekedett belőle, amit a kellemes 13 fok is segített.
Jutalmam 7 szarvas (az első kettő már 100 méterre a nagy házak között), két őz, akik alig látszottak ki a fűből, meg egy nyuszi.

SZÁMLÁLÓ 25379 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése