2019. június 14., péntek

You cannot believe the pain I have seen

Nos, ma reggel már korántsem voltam annyira fickós, hogy futni induljak. Helyette leültem az ágy szélére, és elbőgtem magam, hogy emberek közé kell mennem.
Valami szédelgős, delíriumszerű állapotban megpróbáltam összeszedni minden kelléket a benti edzéshez, többé-kevésbé sikeresen.
Szerencsére már az induláskor éktelenül szarul voltam, így sokkal könnyebb tervezni, és nem lepődök meg azon, amikor a második kilométeren rongy lábaim össze akarnak csuklani alattam. Lelkileg sem kell megküzdeni ilyenkor a hirtelen felismeréssel, hogy szar vagyok, hiszen mindvégig tudatában voltam.
Az ursvik-i vadon viszont jó hatással volt rám, legutóbb még akkor jártam erre, mikor hóval-jéggel kellett küszködni. Volt időm nézelődni, hiszen csak poroszkára tellett ma.
Ez a futás most visszahozott valahonnan, ahol nagyon nem akartam lenni, és ahol nagyon nem volt jó nekem. De rettegek a szabadságomtól: ha nem billen vissza valami bennem ez alatt a pár hét alatt, akkor game over. Egyetlen napot sem bírok ki már így, nemhogy végeláthatatlan újabb hónapokat.
SZÁMLÁLÓ 25388 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése