2020. április 24., péntek

Kitörés

Bár vírus az nem nagyon van nálunk, a téboly legalább már kitört. Maszkos emberek méregetik egymást, csak a rémült és gyanakvó pillantások látszanak ki fölötte. Az 5 méter széles út túlfelén egy nő a falhoz lapulva várja meg, míg elfutok. Ma a Citadellához vezető emelkedőn szóltak rám, hogy az út másik felén fussak (ott is voltak egyébként járókelők, én fasz jó fej akartam lenni és az autóúton kerültem ki őket, nem a járdán). Egy újabb átlagos nap Agyarországban.
A kitörés engem is megzavart kissé, még nagyon éreztem a lábamban, hogy a héten 3x20 helyett 3x25-re emeltem az adagot lábanként. Nem ment olyan fényesen, meleg is volt, széthajtottam magam, abban nem volt hiba, de nem esett most jól. Az erősítés is kihívás volt utána, de lenyomtam azt is becsülettel.

 SZÁMLÁLÓ 28062 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése