2020. április 20., hétfő

Korlátozó intézkedések

A hülye ötlet még pár napja fogalmazódott meg bennem: mi lenne, ha a budakeszi látogatás erejéig némi korlátozást vezetnék be, és nem használnám a tömegközlekedést?
Nem mondom hogy épeszű ötlet, testvérek közt is 26 km legalább oda-vissza. Várakozásaimmal ellentétben a visszafelé is sikerült, pedig készen álltam arra, hogy ha baj van, feloldom a korlátozást és felszállok egy nyamvadt buszra.
Sokkal jobban ment mint vártam, az uccsó kilométerek sem voltak vészesek, persze itt-ott ez-az fájt már, de az a minimum, nem voltam én igazából felkészülve ilyesmire. Még akkor sem, ha pontosan tudjuk, nem ugyanaz 26 egyben mint két részletben, köztük hidratálással, pörkölttel és galuskával.
Azért az jó érzés, hogy 8 hónapja nem mentem ennyit egy nap.

SZÁMLÁLÓ 28032 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése