2020. április 14., kedd

Nehéz légzés és végtagfájdalom

Szerencsére a fenti tünetegyüttesért nem a vírus, hanem a Gellért-hegy volt most a felelős. Ma némi késedelemmel megérkezett az új futócipőm, a GLS nem volt a helyzet magaslatán, de végre egy hónapos kihagyás után ismét találkozhattam a kilométerekkel.
A mozgáshiány már annyira akut volt, hogy pár napja elkezdtem erősíteni, csak egyszerű, szobában végezhető dolgokat. Régen tudtam már, hogy kéne ilyesmit is csinálni, a hatás engem is meglepett. A derékfájás vagy két egységnyit csökkent, plusz a futás alatt is meglepően energikusnak éreztem magam, dacára az emelkedőknek, és a rettenetes izomláznak (lefelé konkrétan csuklott össze alattam a lábam).
A vírus egyéb előnyei közé tartozik, hogy nem kell az embereket kerülgetni. Csak meglátják hogy jövök, izzadtan, taknyom-nyálam egybefolyik, maga vagyok a cseppfertőzés, úgyhogy úgy pattognak el az útból mint a nikkelbolhák.

SZÁMLÁLÓ 27952 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése