2022. március 23., szerda

Furcsaságok

A rettenetes éjszaka után egész nap mintha be lettem volna baszva, kóvályogtam, azt se tudtam, hova lett ez a nap. Már 4 körülre járt, mire rászántam magam, gondoltam csoszogok egyet.

Az első furcsaság az első kanyar után várt rám. Az egyik ház kertjéből érzékeltem hogy jön ki valaki mellettem, de valahogy olyan furi volt, jobban odanáztem, és egy rendkívül higgadt őzet láttam 2 méterre. Berittyentettem, nagy volt, meg szarvai voltak, és bazi közel volt. Tök nyugodtan nézett, megvárta amíg elfutok mellette, aztán szép komótosan átsétált a szemben lévő kertbe. Hihetetlen. Láttam már ennyire közelről őzet egyszer, de akkor is megijedtem tőle.

További furcsaság az edzés további része: mint akit puskából lőttek ki, erőlködés nélkül, csak figyeltem ahogy pörög a lábam, és zúztam végig. Több mint egy percet javítottam a köridőn, pedig mostanában nagyon távol voltam tőle... Jól esett persze, de kicsit nyugtalanító, hogy megint nem értem mi történik, és nem szeretem a belső pörgést, félek a ma éjjeltől.

SZÁMLÁLÓ 33982 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése