2022. március 26., szombat

Tartom, és emelem eggyel

Visszavett egyet a tavasz, nagy szélben és jó pár fokkal hűvösebben indultam neki a megmérettetésnek. A múlt hét tanulsága - már korábban is elgondolkodhattam volna rajta, de télen mondjuk nehezebb megoldani - a frissítés. Kivittem egy szabadtéri edzőpályáig az üvegeket, ott nyugodtan le tudom tenni, és utána minden körben alaposan meghúztam, hát ég és föld a különbség. Nem voltam gyors, a frissítések miatt még kicsit lassabb is, de az utolsó rész, 20-on felül kifejezetten biztató volt, nem fogytam el, még egy kicsit meg is toldottam hogy legyen belőle 28. Ez most nem volt rossz edzés, a szar időben sszerencsére kevesebben is voltak kint.

Megvan a 200 ebben a hónapban is, plusz most látom hogy a számláló is odébb pördült egyet:

SZÁMLÁLÓ 34010 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése