2022. július 27., szerda

Abszurd

Még hétfőn az irodából mentem egy furcsa kört. Két nappal a második 32-es után valahogy gyorsan kezdtem, bár benne volt a fáradtság még a lábaimban mégis valahogy volt kedvem hajtani. A lendület nem tartott sokáig, a második km-nél átléptem a piros vonalat, és bekapcsolt az automatikus öntözőrendszer. Tébolyultan izzadtam, hömpölygött végig rajtam a bűzlő, ragacsos lé, végigfolyt a szememen, hiába törölgettem volna 5 másodpercenként egy féldecit belőle ha a kezem is csöpög a lucsoktól, csak tapintás alapján tájékozódtam, az erő elszállt, és lett az örömfutásből és gőzkieresztésből egy óra a pokolban.

Ebben nincs is semmi új, csak az, hogy ezt 21 fokos hűvös-szeles-felhős időben sikerült produkálnom.

Mi a fasz?

Azt hiszem, a nyári időhöz való hozzászokás projektem eredménye egy nagy nulla.

SZÁMLÁLÓ 34915 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése