2022. július 23., szombat

Back-to-back 30s

Türelemjáték volt ma. Az időjárás minden borított, a szerdait elblicceltem a hőség miatt, ma viszont meglepő 17 fok, felhős-szeles ideális futóidő kerekedett megint csak egy napra, mint a múlt szombaton.

A múlt heti merész emelés volt 32-re, éreztem is még kedden is rendesen, most csak 25 körül terveztem volna, de úgy éreztem ki kell használnom a lehetőséget a mai idővel. Lassan kezdtem, éreztem hogy fáradt vagyok, nem sok kedvem volt hozzá, nagyon megviselt a hét időjárásilag és munkailag is, két napig szinte beszámíthatatlan voltam. 12-nél komolyan aggódni kezdtem, nem látszott a vége, borzalmasan lassúnak éreztem magam. Valahogy elvergődtem 20-ig, onnan már legalább el tudtam számolni addig, amennyi még hátravolt. Kicsit erőre kaptam, és viszonylag jó kedélyben teltek a kilométerek; 20-től 30-ig sokkal könnyebben ment mint 10-től 20-ig. Úgyhogy végül egy pozitív futás kerekedett belőle, a végét kifejezetten jól bírtam, és csak 2 perccel lett lassabb mint a múlt héten. Két hét alatt két 30-as, ezzel most elégedett vagyok.

SZÁMLÁLÓ 34906 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése