2022. július 16., szombat

Helyzetkihasználás

Most látom csak, hogy a szerdairól elfelejtettem írni, egy 10-es dögmelegben, de nem ment rosszul.

A csütörtökit viszont ellógtam, fél szemmel már a szombati időjárást figyeltem reménykedve, és nem kellett csalódnom.

Július közepén egy 15 fok, szeles borús nap több mint amit az aranyhalacskától kívánni lehet. Rápihentem, és eyg merész elhatározással felugrottam 32-re, kelleni fog az augusztusi terveimhez. Gyors nem lettem, a pulzust nem fogom tudni feljebb vinni amíg ezt a szart szedem, viszont cserébe kellemes poroszkálás lett belőle. 5-tel többet mentem, az nem kevés, de még a vége sem volt szenvedős, köszönhetően ennek a kivételesen kellemes, húvös napnak. Holnaptól megint melegszik a rohadék, de a mai menetet azt most én nyertem.

Hihetetlen hogy ennyire nem bírom a meleget.

SZÁMLÁLÓ 34855 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése