2022. augusztus 31., szerda

200 bizony nyögve ment

Szétestem augusztusra, nem is vitás, volt utazás, verseny előtti lazább hetek, kisebb achilles sérülés, és úgy általában is kezdtem totál szétcsúszni ahogy egyre nehezebben ment, és erőszakolnom kellett magam minden edzésre. Elengedtem a szokásos 200-as célt is. De maraton után számolgattam kicsit, és az jött ki, hogy ha összeszedem magam, még akár meg is lehet. És tényleg, 31-én célfotóval épp sikerült összecsoszognom kerek 200-at. Kellett ez a cél plusz motivációnak, hogy össze tudjam kapni magam.

Ha ilyen csodás idő marad akkor nem lesz gond, 15 fok, szeles-borús, néha még az eső is permetezett kicsit. Egy halvány kis fokkal jobban ment, de még mindig kb az a fázis van, hogy újra tanulok futni.

SZÁMLÁLÓ 35157km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése