2022. augusztus 28., vasárnap

Szomorú mérleg

A meteorológusok jól jósoltak, nem rúgom ki őket.

Beletörődtem hogy szánalmasan lassú vagyok, de ez persze nem akadályozza meg a sötét gondolatokat. Kicsinált a nyár, felborította a keringésem, ma gyökkettővel csoszogtam a kellemes hűvösben, melegem se volt, de a tönkrebaszott testem csak öntötte magából a vizet mint egy eszeveszett. 18 fokban, felhős-szeles időben is.

Több mint 600 km-t futottam a kibaszott nyáron, iszonyatos küzdelem, lemondás, szenvedés árán nyomtam és nyomtam, földre kerültem, megint felálltam, nyomtam tovább, egyfolytában rosszul voltam. A harc eredményeképpen most már hűvösben is ijesztően szarul megy, kb egy percet lassult az átlag tempóm. Igazán szép eredmények, megérte?

Volt időm elémélkedni. 1800 lefutott kilométer után kiábrándítóan leglassabb 24-es az idén.

SZÁMLÁLÓ 35137km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése