2022. augusztus 30., kedd

Tájkép csata után

Két napja hogy beköszöntött az ősz, és úgy néz ki most már marad is. Azóta alszom, figyelek, koncentrálok, mint aki él.

A formámnak sajnos lőttek, jobban tettem volna ha kihagyom ezt a 3 kibaszott hónapot, több hónapba fog telni amíg teljesen felborult keringésem visszaáll - legalábbis remélem hogy visszaáll, mert ez így most nagyon gáz.

A svédek előkapták a bélelt kabátokat, 16 fokban indultam neki, az első kilométeren még fáztam rendesen. Persze ez nem akadályozta meg tönkrement szervezetem, hogy bekapcsolja a vészizzadást. Most ez van, fázok és dől rólam a víz. Csodálatos élmény.

Túléltem a nyarat. Persze most a fizikai állapotom sokkal alatta van még annak is, amivel a téli alapozást szoktam kezdeni, ha akarok még valamit a futástól az idén (akarok), akkor kezdhetetm ismét a -1-ről.

SZÁMLÁLÓ 35147km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése