2010. április 18., vasárnap

Biatorbágy?

Hát Sven nekem a legsötétebb rémálmaim kötődnek az ebéd utáni futáshoz. Ahhoz képest, hogy 14 órás rajtra készülsz biztos nem volt olyan rossz az a 26 (!!!) km. Igen sok az!
DrF örülünk, hogy fociztál. Majd futsz ha kedved tartja, tudom, hogy egy idő után úgysem fogod tovább bírni. Addig meg remélem még össze-össze futunk majd!
Én a mostani hetet pihenéssel töltöttem mert titokban a Szombati Biatorbágyi Cross futásra szerettem volna eljutni, de még péntekig nem voltam biztos abban, hogy elmegyek. A rápihenés a pénteki felismeréssel végződött, amikor feltévedve a honlapra kiderült, hogy elmarad... talán jövőhéten bepótolják. Király...
Aztán ma mentem el kicsit futni...Lassan és nyögvenyelősen ment. Az egyetlen jó dolog az volt, hogy a naplementére időzítettem a futást és szép volt.
na hát így a
SZÁMLÁLÓ 3410 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése