2010. november 7., vasárnap

Way of Speed

Hát ... Mit is írhatnék? A tökéletes futóidő és megfelelő felkészülés meghozta az eredményét. Igaz, ez csak 6 km volt, de wow! Micsoda 6 km!
Gyorsan indultam, majd kezdtem (szokás szerint) aggódni, hogy elfutottam az elejét és nem fogom bírni, de nem így lett. Sikerült nem apró lépésekkel futnom, így valahogy nem volt olyan "unalmas" ez a táv. Nem volt bennem az, hogy "Jaj, mikor lesz már vége?". Hogy mennyi idő alatt sikerült pontosan teljesítenem a távomat, azt majd csak később tudom pontosítani, mindenesetre fél órán beül voltam.
Beérkeztem a célomba, majd buszozás vissza és egy kényelmes öltözés után David és aneron is feltűnt a színen, így együtt várhattuk DrF-et, aki nemsokára meg is érkezett. Ezúton még egyszer gratulálok neki, hogy miért, azt majd ő leírja. Szép volt!


SZÁMLÁLÓ 4463

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése