2011. január 8., szombat

24 season 2011 episode 1

Majdnem eufórikus örömfutás a dzsuvában. A végén még ráhúztam egy kicsit a félmaratonra, mert teljesen jó állapotban voltam, és az ilyen alkalmakat ki kell használni. Igazából a talajra sem lehet panasz; még csak kezdődött az olvadás, a legtöbb helyen még futható hó várt. Arról a csekélységről nem is szólva, hogy még most is jócskán 0° felett van.
Annyit tököltem az elindulással, hogy végül a biztonság kedvéért fejlámpát is vittem magammal, ami a végén bizony jó szolgálatot is tett. Még soha nem futottam lámpával, de jó élmény volt! Már nem félek a sötétben!
A célidő is több mint biztató; 2.05 körül mentem a 24-en.
10 km körül találkoztam két vidám csöves külsejű egyénnel; két kicsi kutyájuk is volt, akik harsányan vakkantva nagy lendülettel indultak felém, majd egy méterre tőlem beszartak, megfordultak, és elmenekültek. Meg is kérdeztem a srácoktól, hogy akkor most akkor tulajdonképpen ki kerget kit? Röhögtek, és megkínáltak kannás borral. Nem kértem.

SZÁMLÁLÓ 4950 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése