2011. január 24., hétfő

Pofon

Valahogy féltem a mai megmérettetéstől - nem alaptalanul. Már az időt is nehezen találtam meg, végül vasárnap este a Margitszigeten nyomtam 5 kört. Azt hiszem, kissé le is becsültem a sík terepet, halljátok, rohadt unalmas!!! A terepen legalább több izomcsoportot megmozgatok, de itt hamar elfásultam, meg beállt a lábam. De a fő gond inkább a gyomorral meg az energiaellátással volt. Az első három kört még élveztem, a negyedik már nehezen ment, az ötödikben meg... hagyjuk. Egyébként meg bakker, hogy az egész hetet végignyomtam, és most meg furdalhat a lelkiismeret, hogy az edzés alatt sem írtam a féléves értékelőket... Jó, hogy keveset kell dolgozni, és így van időm a magánéletemre, csak azt nem tudom, mikor költsem el azt a sok pénzt, amit kapok.
Ennyire szenvedős edzésem nagyon rég nem volt, de nem bánom. Egyrészt nagyon hasznosak ezek is, éppen a szenvedés miatt, másrészt meg kezdett már nagyon nagy arcom lenni.

SZÁMLÁLÓ 5105 km

Előtte és utána is mértem magam, eredmény: 2 kiló mínusz.
Mókás.

2 megjegyzés:

  1. leugrottál a szigetre egy gyors 5 körre? :) szééép.

    VálaszTörlés
  2. Grat! Akartam is mondani, hogy fölszedtél egy kicsit mostanában, ideje volt leadni.

    VálaszTörlés