2011. január 15., szombat

Nem ment sarul

Kicsit féltem az erdei talajtól, de jobb állapotok fogadtak, mint vártam. Persze térdig saras lettem, de ez a minimum. 24-et mentem, a múltkori 2.05-nél még tán jobb is lett pár perccel. Csak két kutya gazdáival üvöltöztem közben, eseménytelen de jóleső tavaszi futás volt ez a mai. Egy szál gatya, két póló meg egy vékony pulcsi - ennyi kell egy januári edzéshez (már ha az ember annyira seggfej, mint én - a hegyen elég virgonc kis szél süvített). A közepénél elkezdtem gondolkozni, hogy talán túl gyorsan kezdtem, de végül nem volt se gáz, se össznépi lelassulás. Ha Vácon tényleg maratont akarok futni (hopsz, elszóltam magam), akkor se állok rosszul erővel. Persze addig még kell gyúrni egy kicsit a midiklorián szintre.

SZÁMLÁLÓ 5034 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése