2011. január 30., vasárnap

A kakasember ma óvatos duhaj volt

A múlt heti kisiklás után most visszavettem kissé, elég volt a szokásos 24, a jól megszokott terepen. Úgy tűnik, nekem már könnyebb hegyen futni... A múltkor a beton meg a futópálya együtt rendesen kikészítették a térdem, napokig fájt. Meg le is fáradtam a szigetköröktől, és hát kemény hét volt amúgy is, szarrá melóztam magam. Úgyhogy most óvatos tempóban toltam, szép napos, hideg időben, ideális letaposott, tapadós hóban. Sajnos a szép időben ilyenkor kirajzanak a mozgásképtelen városiak is, úgyhogy volt kit kerülgetni - mindenki hozott még magával fejenként két kutyát is a biztonság kedvéért. Hihetetlen.
Jól sikerült edzés lett, vigyáztam hogy el ne fussam, és élveztem, hogy a végén sem kellett egyszerre hánynom, szarnom és hugyoznom mint múlt vasárnap... Hiába, szép és romantikus sport ez a hosszútávfutás!
Sajnálom, hogy a tegnapi túra kimaradt, de muszáj volt levegőhöz jutni kissé. Arra viszont büszke vagyok, hogy a januári összteljesítményem 124 km lett. Mint a régi szép időkben!

SZÁMLÁLÓ 5177 km

Sven, mi ez a hőhullám nálatok? Mediterrán klímátok lett?

1 megjegyzés:

  1. Az éppen nem, de az előző futáshoz képest + 15 fok megviselt egy kicsit. Persze örültem a néhány fokos plusznak, csak megszokásból egy kicsit túlöltöztem.
    Így tovább!

    VálaszTörlés