2011. február 27., vasárnap

21, avagy Las Normafas meghódítása

Se időm, se kedvem nem volt egy újabb 30-ashoz, úgyhogy megpróbáltam inkább egy lendületes felest futni, mielőtt még lemegy a Nap. Sikerült kihajtani magam... Kissé elkedvetlenedtem, mert eléggé elfáradtam belé, meg lassultam is az utolsó emelkedőn meg utána, de itthon meglepve láttam, hogy végül is 1.50-en belül mentem, és az nem rossz. 2 héttel maraton előtt úgy érzem, már úgyis tök mindegy, mit csinálok, most belefért egy rövidebb futás. Még mindig nem vagyok biztos a dologban, mi lesz Vácon.
Aneron, értsem ezt úgy, hogy nem jössz Vácra? Rossz válasz, tippeljen újra!

SZÁMLÁLÓ 5424 km

1 megjegyzés:

  1. Ah. Ja. Április 1-ig itt maradunk, utána megyünk egy másik helyre, de oda csak 2 hétre. Csak aztán haza.
    Azért drukkolok nektek!

    VálaszTörlés