2011. február 25., péntek

Az utóbbi évben egyre csak azt hajtogatom, hogy majd visszarázódom a futásba. Ma rádöbbentem, hogy hiába lennék otthon, akkor is majd' bele halnék egy közös versenyzésbe. A futást még bírom, de a sebesség azért nem ugyanaz mint volt. Félelmetes.

DrF váci maraton? Jólhangzik. Ha nem is lesz világcsúcs, de edzésnek sem lenne rossz! (bár arra a 30-as is egész jó)
Ki megy még Vácra?
Sven, köszönjük a jóhíreket, meg az izgalmas svédes blogot :D
David, milyen az egészséged? Lesz futás/kocogás a közeljövőben?
M, milyen futás van tervben?

SZÁMLÁLÓ 5403 km

2 megjegyzés:

  1. Aneron: Decemberben, január elején még úgy terveztem, h 'na majd Vácon meg lesz félmaraton!', de nem lesz meg. Lehet, nem is az én távom. Most inkább a 10 km gyorsítására figyelek, pl. h ne fussam el az elejét, meg ilyesmik. Meg élvezem és kész.

    VálaszTörlés
  2. Na sikerült nem elmenteni az első kommentemet, szóval bocs, hogy csak most válaszolok, de csak most vettem észre.
    Vác nekem most is kimarad, és egyelőre mással sem kísérletezem. (Elég csak egy pillantást vetni a szmogtérképre.)

    VálaszTörlés