2011. február 13., vasárnap

Millenium Falcon

Kissé tartottam a mai megmérettetéstől: hét közben csak elkapott valami nátha, pénteken nem is voltam bent, de mára már nem voltak jelek. Ráadásul sportszerűtlenül hideg lett reggelre, főleg ha az ember három órát tervez futkosni a hegyen. Ezenkívül tompának és lassúnak éreztem magam reggel óta, és - ismerjük be férfi módjára - a legapróbb kedvet sem tudtam fellelni magamban a mai önsanyargatáshoz, csak húztam-halasztottam az elindulást.
Fekete, nyomasztó téli nap volt, keményre fagyott talajjal (ez mondjuk jobb, mint az egy héttel ezelőtti dagonya). Képzeljétek, a János-hegy közelében hatalmas sólymot láttam - majdnem akkora volt, mint én. Mi több, nemrég még köztársasági elnök is volt... (Hihetetlen vicces tudok lenni.)
Igyekeztem türelmesen, és nagyon-nagyon spórolósan futni; az eredmény siralmas vánszorgásban, viszont 31 km-ben nyilvánult meg. Muszáj nyomni a hosszúakat, egy hónap múlva verseny!

SZÁMLÁLÓ 5315 km

Örömmel látom, hogy milyen aktív mindenki! Nagyon szép!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése