2011. április 10., vasárnap

Fan

Gratulálok, az egyébként nagyon is vállalható eredményhez! Így tovább és jó pihenést!

A magam részéről egy kisebb válsággal küzdök. Azt hittem a versenyzés majd mindent meg fog oldani, de nem. Hihetetlen sok edzés és idő, minden különösebb eredmény nélkül. A legjobb formámtól is több, mint 10 percre vagyok, pedig közel annyit edzettem, mint akkor. Lehet, hogy a lelkesedés már nem pótolja a tehetségtelenséget. Vagy csak simán öregszem és túlsúlyos vagyok.
SZÁMLÁLÓ 5865 km
Én is köszönöm a gratulációt! Eddig simán ment, a neheze csak eztán jön.

2 megjegyzés:

  1. Sven! A sok edzés önmagában még nem garantálja a gyorsulást - retek hosszú télben edzettél végig, több kiló szerelésben nem olyan könnyű huncutkodni. A legközelebbi verseny előtt legalább két hétig próbáld meg, hogy csak rövidebb, felpörgető edzéseket csinálsz! Egyébként meg szard le az időeredményt, úgy sokkal élvezetesebb (jómagam 55 percre közelítettem meg tegnap az egyéni csúcsomat)... Élvezd! És csak könnyedén!

    VálaszTörlés