2011. április 7., csütörtök

Örebro, az én Kecskemétem

Eddig még csak néhány rövid tájfutóversenyen voltam hétköznap, ilyen szempontból is új volt ez a verseny. Megörültem, amikor rátaláltam, hiszen nagyon hiányzott egy áprilisi verseny, ha már márciusban nem rendeznek ilyen távon. A szépséghiba csak a rajt időpontja volt: szerda 18.00. De nem vagyok telhetetlen. Örebrot szeretem, sok kellemes élmény kapcsolódik hozzá, így nem volt kérdés, hogy megyek. Viszonylag korán a városba értem, de végül eléggé csipkednem kellett magam, hogy ne késsem le a rajtot. Valami kis kaját is bedobtam, hogy ezzel ne legyen gond. Gond lett. Itt követtem el az első hibámat; ezt egy kicsit korábban kellett volna megtenni. Az ebből fakadó verseny közbeni élményeimet nem részletezem, ezen minden futó átesik egyszer, csak van, aki nem tanul belőle. A külvárosi környezet a kecskeméti versenyt idézte, a résztvevők száma Vácot. Tökéletesnek éreztem az utóbbi versenyek létszámához képest. Az időre sem lehetett panasz, napsütéses tíz fölött, bár később jelentősen lehűlt. Iszonyú erős mezőny volt, ezért egy kicsit erősebben akartam kezdeni, hogy ne én legyek az utolsó, ill. mert az utóbbi időkben nagyon kíméletes voltam magamhoz. 5.20-asokkal mentem az első körön és itt követtem el a második hibámat: elhittem, hogy végig fogom bírni ebben a tempóban. Nem bírtam. A második körben ezért inkább az órám helyett magamra figyeltem és 5.40 körülre lassítva/lassulva próbáltam teljesíteni a távot, de az utolsó km, így is szánalmas vánszorgás lett. Övön aluli volt, hogy a "versenyközponttól" sok száz méterre volt a cél és nem tartanak annyira felnőttnek, hogy magamtól megoldjam a levezetést, amit természetesen nem tettem volna. Mindent összevetve jó verseny volt, gyors 2 körös pálya, ideális körülmények. Ha nem 7 hónapja versenyeztem volna utoljára, nem követtem volna el ennyi kezdő hibát. 1.58.03
SZÁMLÁLÓ 5807 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése