2014. április 23., szerda

2014.04.21.- 22-....

 Megkezdődött az Ub felkészülés, mármint olyan értelemben, hogy össze kell gyűjtenem minél több Km-ert Május 4. éjfélig. 

Ha benne vagyok a top 4 fiúban akkor visznek.

Ezért az a terv, hogy minimum 140 km lefutok addig.

Szombati Gerecse után vasárnap pihentem, plusz a talpam se volt az igazi. 
De Hétfőn, már mentem egy 10km biztos ami biztos alapon. Bosnyákból ligetbe ki sok ember volt de el lehetett férni.

Aztán Kedden Meló után egyből haza, és Bosnyák utcából megint indulás, úgy voltam vele addig megyek amíg bírok. 4.40 - 5.00. között,

Ki a ligeti, ki a Margitszigetre. ott egy kör, mondjuk az 25 perces lett :)
És vissza haza. Így jött ki kb 20km -re és nem akartam meghalni a végén se. 

Este találkoztam Fruzsival, ezer éve nem beszélgettünk kettesbe. ÉS szóvá tette, hogy szeretne találkozni, Palival, meg Gergővel is szóval majd egyszer talán. 

Remélem bírom a napi 10-15-20 km ert két hétig. Árontól már kérdeztem mit javasol...



SZÁMLÁLÓ 12613 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése