2014. április 28., hétfő

2014.04.23.25.27.

 Szerdán sziget volt 3 kör. kettő 25.17. tel a harmadik 23.17. mert hülye vagyok.
Csütörtök már kezdtem érezni, hogy fáradok.

Pénteken buli előtt, elmentem még egy 10-est futni.
Baross - krt. Erzsébet híd, és vissza.
Szombat pihenés, megfázás kiheverésének kíréslete. 
Vasárnap Rómaira kifutás, 16km. Hekkezés
Vissza Szabadság hídig. Ott találkoztam Dettivel vissza, Margit hídig. Majd újra vissza Barossba. 

Vasárnapra teljesen győzött a takony. Küzdök, mert még van egy hét a verseny végéig. ha levegőn vagyok annyira nem vagyok rosszul, csak zárt térben. :)

Legrosszabb esetben szerdán futok csak leghamarabb, utána Május 1 akkor meg bármikor futhatok :)

15+16+12+4+8

SZÁMLÁLÓ 12723 km

1 megjegyzés:

  1. Ez nagyon beteg egy hét volt, nem csoda, ha a szervezeted tiltakozni kezdett. Azért maradjon idő a regenerálódásra is!

    VálaszTörlés