2014. április 27., vasárnap

Most nem gyorsultam a végén

Minden csoda addig tart, amíg van Gatorade... Ma sajnos már 27 körül elfogyott, minek következtében az utolsó kilométereket nem élveztem túlságosan. Pedig a feléig azt hittem, jól fog menni. Onnan már volt némi óvatos lassulás. Sajnos menet közben bazi meleg is lett, és egyébként sem voltam túl friss (tegnap is egész nap melóztam), úgyhogy a vége nem sikerült. Sebaj, már úgyis érett egy pofon a hosszabb távoktól; szerencsére azért nem volt olyan vészes. Viszont én is elkezdem gondolkozni azon, hogy a fenébe fogom én lefutni a maradék 11 km-t... Sven, ha már időközben kitaláltad, oszd meg velem is...
A helyi élővilágból sajnos semmit nem láttam; minden élőlény kussolt és rettegett az erdőt ellepő kutyagazdiktól és gyerekektől. Hihetetlen állapotok vannak ilyenkor, visszasírom a telet. Egy rossz állapotban lévő sünt láttam csak; vagy nagyon sok babot evett, és heves sündörgés következtében múlt ki, vagy átment rajta egy autó, nem tudom, melyik.

SZÁMLÁLÓ 12664 km

1 megjegyzés:

  1. DrF, te mire készülsz most? Vagy titok?
    Amúgy ez egy pozitívum itt, hogy szombat-vasárnap reggel a város tökéletesen üres. Tegnap egy emberrel találkoztam! :)

    VálaszTörlés