2014. április 13., vasárnap

Most nem panaszkodom

Ez most jó élmény volt. A legutóbbi versenyek után nem túl acélos önbizalommal vágtam neki, de ez végül pont jól sült el. Idő elmegy, bár tűzött a nap, de legalább nem volt dög meleg. Rengetegen indultak, a BSI történetében először telt be a létszám pár nappal a verseny előtt - én még épp befértem. Igyekeztem csak befelé figyelni rajt utáni tömegben, egyenletes tempót menni, olyat, amiből még lehet bármi. Igazság szerint már 7-nél éreztem, hogy nem lesz vész, de 14-ig még visszafogtam magam. Egyéni frissítőállomásom után - Zsófinak köszönöm az önzetlen segítséget, jókor, jó helyen - már nem taktikáztam, ami belefért, azt toltam. Az utolsó 5-6 km meglepően hasonlított a futómozgásra, nagyon sokat előztem, 19-től meg jöhetett a "sprint". A frissítésnek és a hajrának köszönhetően 1.50 alá éppen befértem. Ennél többet ma semmilyen taktikával nem tudtam volna kihozni magamból, 100%-ot adok rá.

SZÁMLÁLÓ 12433 km

Ti pontosan értitek, hogy nem az elégedetlenség szól belőlem, amikor azon mélázom, hogy egy ilyen felkészülés és átgondolt versenyzés pár éve az 1.30-hoz kellett. Egészen hihetetlen érzés, hogy most ennyit kellett güriznem az 1.50-ért. A mai élmény viszont pozitív, és legalább van hova fejlődni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése