2014. július 21., hétfő

2014.07.20. győrlipót

 Idén ismét elmentünk a Győrből Lipótra. 26km. Szerencsére volt annyi eszem, hogy nem egyéniben indultam, Mivel a rajt 10 kor volt. nagyon meleg volt. állítólag 31 fok, de én sokkal többnek éreztem,  Lám Bence kezdte 9,7km aztán én 9,9, és végül 7,4km Jámbor Máté.

Iszonyat melegem volt, alig bírtam  lefutni, fél óra után jöttem úgy igazán helyre, de még akkor is szédelegtem. Annyira rosszul voltam, hogy nem is értünk oda a befutóra.

Természetesen az egész lényege a strandolás a Lipóti élményfürdőben. Nagyon sok gyönyörű lány volt...

Bálint 2.23 alatt élrt be. élete első hosszú versenye volt embertelen melegben, úgyhogy hatalmas gratuláció neki.

Bencével Másodpercre azonos időt mentünk, hihetetlen....

eredmény 


SZÁMLÁLÓ 13172 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése