2015. szeptember 30., szerda

Jesszus mennyi kilométer!

Én is elmaradtam most, kemény 10-el, amit vasárnap futottam. Itt igazi indián nyár van, hamár az igazi elmaradt, szóval jó kedvem volt és motivált is voltam, hogy én is épp három hónap elteltével lépjek egy nagyot......azaz újra 10km-t fussak.
Jól esetett és jól is ment. Utána azonnal indulni kellett rugby meccset nézni (mert az itt ugye szent), szóval elmaradt a könyvelés.

SZÁMLÁLÓ 15831 km

Ma meg munka után egy levezetőnek indultam. Új tervem, hogy 10 alatt már nem futok, ha nem muszáj, szóval ma is 10km volt. Fáradt nem voltam, de nagyon nehezemre esett tartani a tempót, így egyenletesség helyett inkább hullámosság volt rám a jellemző!


SZÁMLÁLÓ 15841 km

Döme, ezt az apró szösszenetet, meg szépen lassan elolvasom, de így egyben most sok lenne :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése