2017. április 27., csütörtök

40

...négy szakaszban.  Valójában az egész Sven hibája. Hogy folyton tömbösítve írta a km-eket és úgy döntöttem, akkor majd én is.  Most látom, hogy azóta meg nagyon rendesen könyvel én meg elmaradtam.  Ráadásul ott tartunk, hogy annyit futottam egy hónap alatt, amennyit ti egy edzés alatt lezavartok és ezen még az sem sokat szépít, hogy közben focizni is el-el megyek.  Mindenesetre nem futok sem túl hosszúkat, sem túl gyorsakat.  Ma ráadásul televolt a part muslincákkal és telibe is trafált egy és egész a fordítóig kellett kaparászni a szemem, hogy kibogarásszam (haha) onnan. Aztán hazáig potyogtak a könnyeim a jobb szememből és mindenki hülyének nézett, hogy az egyik szemem sír, a másik meg nevet...


SZÁMLÁLÓ 18372km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése