2017. április 2., vasárnap

Fuck heat

Nem gondoltam volna, hogy az idei első hőgutát már április 2-án begyűjtöm. Pedig még a pólót is lekaptam rögtön az első emelkedő közben, amitől persze a sok kabátos-sálas-sapkás kiránduló totál hülyének nézett. De mégis mi a fenét csináljak 25 fokban a tűző napsütésben? Élettanilag ez ugyanolyan, mint mikor júliusban döglünk a 40-ben...
Az erdő közben itt is gyönyörű, olyan virágszőnyeg van, hogy futás közben úgy éreztem magam, mint a szűzlány, aki lekéste az esküvőjét.
17-nél egy szép napsütötte emelkedőn megroggyantam, és végül csak 21-et bírtam. Kicsit nehéz megemészteni, hogy innen is sikerült visszafejlődni, de majd feldolgozom valahogy. Hazaértem, jéghideg vizes zuhany kellett, hogy helyreálljon a hőháztartás. Most a teraszon írom a beszámolót egy szál gatyában, és a hátamat égeti a kibaszott nap.

SZÁMLÁLÓ 18261 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése