2017. április 1., szombat

Mint, a disznó

Détutánra gyönyörü idő lett, szinte hivogatott az erdő. Nem is álltam ellen, annak ellenére, hogy a tegnapi kiadós eső után iszonyú nagy sárra számítottam odabent. A 10. percben bele is feküdtem gyorsan egy pocsolyába. Biztos, ami biztos. Utána kicsit óvatosabban és teljesen eseménytelenül teltek a kilométerek. 19-nél vártam a holtpontot, de az, egy kicsit később, 23-nál jött. Ekkor toltam be egy adag zselét. Gondoltam kipróbálom, mi baj lehet. (Egyébként a fél kamrát magammal vittem, vizet, isoitalt, meg a csodazselét. Gondoltam, ne a frissítésen múljon már.) Persze lassultam, de legalább nem estem szét, se fizikailag, se mentálisan. Ez egész jól esett, de az időm továbbra is kritikán aluli.
SZÁMLÁLÓ 18240 km

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép teljesítmény, csak így tovább! "Az idő nem számít", nagy hiba lenne, ha jobb időért kihajtanád magad, abból a versenyen lesz baj.

    VálaszTörlés