2018. november 13., kedd

Ovon alul

A masodik csapast a teli sved gyomorvirus merte lestrapalt immunrendszeremre. A keletkezett repedeseken gyorsan be is hatolt, fideszkent pusztitott es lerabolt mindent, majd angolosan tavozott, csak egeszen kicsit kevesbe udvariatlanul, mint egy ifju alien.
Villamgyorsan es kimeletlenul padlora kuldott, elkepeszto allapotban voltam a hetvegen. Meg ma is hulyesegnek tunt a kocogas, el voltam keszulve ra, hogy egy km csoszogas es visszaseta lesz belole, de kellemesen meglepodtem. Jol jott, hogy osszel valamennyire feltornaztam a fizikai allapotomat, mert most, hogy harom napig nem nagyon ettem, a szervezetem pontosan tudta, hova nyuljon energiaert anelkul hogy hosszu tavon szetcsapja magat.
A tempo persze a gagyinal is gagyibb, de ez most ugye harmadlagos.
Remelem az utobbi par hetben mindent beszereztem, ami itt kaphato.

9.1 km 1.01

SZÁMLÁLÓ 23520 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése