2018. november 25., vasárnap

White Hart Lane

Ugyan a hartok most nem tették tiszteletüket, mint a múltkor, de a fehérség megvolt. Nem volt nagyon hideg, -1-2-nél nem lehetett kevesebb, de a tegnap hajnalban leesett fehér lepel megmaradt, és mesebeli tájjá varázsolta a... mesebeli tájat.
Megúszós edzésnek éreztem, tegnap kivételesen pihentem egy egész jót, rohadtul nem volt kedvem kikészíteni magam. Be akartam gyűjteni a kilométereimet, azt csá. Utólag viszont azt láttam, hogy nem is tudtam volna többet, ezt a kényelmes tempót is nagyon magas pulzussal toltam. Ennek fényében már kijelenthetem, hogy kifejezetten szarul ment. Az, hogy 16 perccel jobbat mentem, mint múlt héten, az a múltkori teljes összeomlást minősíti. A mait nagyobb tragédia nélkül túléltem, az is valami.

25.7 km 2.37

SZÁMLÁLÓ 23625 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése