2019. december 31., kedd

Full of broken thoughts I cannot repair

A rettenetes éjszaka hidegrázása, gyomorégése, hányingere, folyamatos pánikja és pár perces alváskái egy becsületes reggeli hasmenésben kulminálódtak. Miközben a WC-n ültem, bevillant, milyen szép szimbolikája van a dolognak, tökéletes utalás mennyire fos volt ez az év.
Nem legépeszűbb döntésem volt, de kocsonyalábakon, tántorogva, szédelegve akkor is elmentem csoszogni egy 10-est, alig 10 perccel mentem rosszabbat mint tegnap, de örülök hogy végigértem. Csak hogy szar életem legszarabb éve úgy végződjön, amilyen minden egyes napja volt: eszeveszett, lehetetlen, és láthatatlan küzdelem a nagy büdös semmiért.

"Tried to kill it all away
But I remember everything"

SZÁMLÁLÓ 27170 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése