2019. december 25., szerda

Uram, nem vagyok méltó

Ja, pont leszarom én a méltót.
HAJLANDÓ nem vagyok.
Nem vagyok hajlandó lent maradni, még akkor se, ha 18-adszor baszol a földhöz csak az idén, és kilencet kell számolni rám. Akkor szépen felállok, leporolom magam, és beintek neked.
Akkor sem vagyok hajlandó lent maradni, ha az első lépéstől kezdve kuporgatnom kell nyomorult kis energiáimat, amit a több napos hányás meghagyott, csak hogy végigérjek ezen a 10 km-en. Sőt, az utolsó 4-en gyorsítok és a végén még egyszer beintek. Az lehet hogy nem voltam gyors, de én nyertem. Megint.
Engem nem a te bölcseid, tutimegmondóid, csillagaid, megváltóid, hazug ünnepeid vezetnek.

This is MY life and it is ending one minute at a time.

(Szép karácsony ünnepére)

SZÁMLÁLÓ 27093 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése